Підписатися на RSS

День батьківського самоврядування

Всім відомо, наскільки важлива співпраця сім’ї та школи. Батьки та вчителі повинні виховували дітей в одному руслі, притримуватись однакових моральних цінностей та норм поведінки. А виробити ці норми найкраще всього, обмінявшись на деякий час ролями. Тому сьогодні, в день місцевого самоврядування, в школі вирішили провести своєрідний експеримент – День батьківського самоврядування. День, коли батьки мали змогу виступити в ролі педагогів, «доторкнутися» до процесу шкільного виховання, відчути на собі всі переваги й недоліки вчительської професії. Звісно, не всі батьки згодилися на таку пропозицію. А ті, хто погодився, самостійно обрали собі шкільні предмети, проконсультувалися з педагогами-наставниками та ретельно підготувалися до уроків. Тож в ролі «нових» вчителів діти побачили своїх мам та татусів: Радюк Ю.М. та Панченко Є.В. – 4 кл., Нижник Т.М., Інюткіна Г.М. – 5 кл., Рогачова Т.О., Інюткіна Н.В., Інюткін О.М. – 6 кл., Лакота Л.Г., Кобець О.В., Панченко Н.В., Коротич А.М. – 7 кл., Мельник Д.Д., Радюк Ю.В. – 8 кл., Заєзжий О.В., Багірян С.І., Багірян Ф. А. – 9 кл., Руснак Л.І., Нечай Т.О. – 10 кл. «Нові» вчителі креативно підійшли до підготовки уроків і зробили їх незабутніми. Сподіваємося, що і діти, і батьки отримали багато яскравих вражень й свіжих емоцій та задоволення від спілкування.

Всім відомо, наскільки важлива співпраця сім’ї та школи. Батьки та вчителі повинні виховували дітей в одному руслі, притримуватись однакових моральних цінностей та норм поведінки. А виробити ці норми найкраще всього, обмінявшись на деякий час ролями. Тому сьогодні, в день місцевого самоврядування, в школі вирішили провести своєрідний експеримент – День батьківського самоврядування. День, коли батьки мали змогу виступити в ролі педагогів, «доторкнутися» до процесу шкільного виховання, відчути на собі всі переваги й недоліки вчительської професії. Звісно, не всі батьки згодилися на таку пропозицію. А ті, хто погодився, самостійно обрали собі шкільні предмети, проконсультувалися з педагогами-наставниками та ретельно підготувалися до уроків. Тож в ролі «нових» вчителів діти побачили своїх мам та татусів: Радюк Ю.М. та Панченко Є.В. – 4 кл., Нижник Т.М., Інюткіна Г.М. – 5 кл., Рогачова Т.О., Інюткіна Н.В., Інюткін О.М. – 6 кл., Лакота Л.Г., Кобець О.В., Панченко Н.В., Коротич А.М. – 7 кл., Мельник Д.Д., Радюк Ю.В. – 8 кл., Заєзжий О.В., Багірян С.І., Багірян Ф. А. – 9 кл., Руснак Л.І., Нечай Т.О. – 10 кл. «Нові» вчителі креативно підійшли до підготовки уроків і зробили їх незабутніми. Сподіваємося, що і діти, і батьки отримали багато яскравих вражень й свіжих емоцій та задоволення від спілкування.

Всім відомо, наскільки важлива співпраця сім’ї та школи. Батьки та вчителі повинні виховували дітей в одному руслі, притримуватись однакових моральних цінностей та норм поведінки. А виробити ці норми найкраще всього, обмінявшись на деякий час ролями. Тому сьогодні, в день місцевого самоврядування, в школі вирішили провести своєрідний експеримент – День батьківського самоврядування. День, коли батьки мали змогу виступити в ролі педагогів, «доторкнутися» до процесу шкільного виховання, відчути на собі всі переваги й недоліки вчительської професії. Звісно, не всі батьки згодилися на таку пропозицію. А ті, хто погодився, самостійно обрали собі шкільні предмети, проконсультувалися з педагогами-наставниками та ретельно підготувалися до уроків. Тож в ролі «нових» вчителів діти побачили своїх мам та татусів: Радюк Ю.М. та Панченко Є.В. – 4 кл., Нижник Т.М., Інюткіна Г.М. – 5 кл., Рогачова Т.О., Інюткіна Н.В., Інюткін О.М. – 6 кл., Лакота Л.Г., Кобець О.В., Панченко Н.В., Коротич А.М. – 7 кл., Мельник Д.Д., Радюк Ю.В. – 8 кл., Заєзжий О.В., Багірян С.І., Багірян Ф. А. – 9 кл., Руснак Л.І., Нечай Т.О. – 10 кл. «Нові» вчителі креативно підійшли до підготовки уроків і зробили їх незабутніми. Сподіваємося, що і діти, і батьки отримали багато яскравих вражень й свіжих емоцій та задоволення від спілкування.

Всім відомо, наскільки важлива співпраця сім’ї та школи. Батьки та вчителі повинні виховували дітей в одному руслі, притримуватись однакових моральних цінностей та норм поведінки. А виробити ці норми найкраще всього, обмінявшись на деякий час ролями. Тому сьогодні, в день місцевого самоврядування, в школі вирішили провести своєрідний експеримент – День батьківського самоврядування. День, коли батьки мали змогу виступити в ролі педагогів, «доторкнутися» до процесу шкільного виховання, відчути на собі всі переваги й недоліки вчительської професії. Звісно, не всі батьки згодилися на таку пропозицію. А ті, хто погодився, самостійно обрали собі шкільні предмети, проконсультувалися з педагогами-наставниками та ретельно підготувалися до уроків. Тож в ролі «нових» вчителів діти побачили своїх мам та татусів: Радюк Ю.М. та Панченко Є.В. – 4 кл., Нижник Т.М., Інюткіна Г.М. – 5 кл., Рогачова Т.О., Інюткіна Н.В., Інюткін О.М. – 6 кл., Лакота Л.Г., Кобець О.В., Панченко Н.В., Коротич А.М. – 7 кл., Мельник Д.Д., Радюк Ю.В. – 8 кл., Заєзжий О.В., Багірян С.І., Багірян Ф. А. – 9 кл., Руснак Л.І., Нечай Т.О. – 10 кл. «Нові» вчителі креативно підійшли до підготовки уроків і зробили їх незабутніми. Сподіваємося, що і діти, і батьки отримали багато яскравих вражень й свіжих емоцій та задоволення від спілкування.

Всім відомо, наскільки важлива співпраця сім’ї та школи. Батьки та вчителі повинні виховували дітей в одному руслі, притримуватись однакових моральних цінностей та норм поведінки. А виробити ці норми найкраще всього, обмінявшись на деякий час ролями. Тому сьогодні, в день місцевого самоврядування, в школі вирішили провести своєрідний експеримент – День батьківського самоврядування. День, коли батьки мали змогу виступити в ролі педагогів, «доторкнутися» до процесу шкільного виховання, відчути на собі всі переваги й недоліки вчительської професії. Звісно, не всі батьки згодилися на таку пропозицію. А ті, хто погодився, самостійно обрали собі шкільні предмети, проконсультувалися з педагогами-наставниками та ретельно підготувалися до уроків. Тож в ролі «нових» вчителів діти побачили своїх мам та татусів: Радюк Ю.М. та Панченко Є.В. – 4 кл., Нижник Т.М., Інюткіна Г.М. – 5 кл., Рогачова Т.О., Інюткіна Н.В., Інюткін О.М. – 6 кл., Лакота Л.Г., Кобець О.В., Панченко Н.В., Коротич А.М. – 7 кл., Мельник Д.Д., Радюк Ю.В. – 8 кл., Заєзжий О.В., Багірян С.І., Багірян Ф. А. – 9 кл., Руснак Л.І., Нечай Т.О. – 10 кл. «Нові» вчителі креативно підійшли до підготовки уроків і зробили їх незабутніми. Сподіваємося, що і діти, і батьки отримали багато яскравих вражень й свіжих емоцій та задоволення від спілкування.

Всім відомо, наскільки важлива співпраця сім’ї та школи. Батьки та вчителі повинні виховували дітей в одному руслі, притримуватись однакових моральних цінностей та норм поведінки. А виробити ці норми найкраще всього, обмінявшись на деякий час ролями. Тому сьогодні, в день місцевого самоврядування, в школі вирішили провести своєрідний експеримент – День батьківського самоврядування. День, коли батьки мали змогу виступити в ролі педагогів, «доторкнутися» до процесу шкільного виховання, відчути на собі всі переваги й недоліки вчительської професії. Звісно, не всі батьки згодилися на таку пропозицію. А ті, хто погодився, самостійно обрали собі шкільні предмети, проконсультувалися з педагогами-наставниками та ретельно підготувалися до уроків. Тож в ролі «нових» вчителів діти побачили своїх мам та татусів: Радюк Ю.М. та Панченко Є.В. – 4 кл., Нижник Т.М., Інюткіна Г.М. – 5 кл., Рогачова Т.О., Інюткіна Н.В., Інюткін О.М. – 6 кл., Лакота Л.Г., Кобець О.В., Панченко Н.В., Коротич А.М. – 7 кл., Мельник Д.Д., Радюк Ю.В. – 8 кл., Заєзжий О.В., Багірян С.І., Багірян Ф. А. – 9 кл., Руснак Л.І., Нечай Т.О. – 10 кл. «Нові» вчителі креативно підійшли до підготовки уроків і зробили їх незабутніми. Сподіваємося, що і діти, і батьки отримали багато яскравих вражень й свіжих емоцій та задоволення від спілкування.

Всім відомо, наскільки важлива співпраця сім’ї та школи. Батьки та вчителі повинні виховували дітей в одному руслі, притримуватись однакових моральних цінностей та норм поведінки. А виробити ці норми найкраще всього, обмінявшись на деякий час ролями. Тому сьогодні, в день місцевого самоврядування, в школі вирішили провести своєрідний експеримент – День батьківського самоврядування. День, коли батьки мали змогу виступити в ролі педагогів, «доторкнутися» до процесу шкільного виховання, відчути на собі всі переваги й недоліки вчительської професії. Звісно, не всі батьки згодилися на таку пропозицію. А ті, хто погодився, самостійно обрали собі шкільні предмети, проконсультувалися з педагогами-наставниками та ретельно підготувалися до уроків. Тож в ролі «нових» вчителів діти побачили своїх мам та татусів: Радюк Ю.М. та Панченко Є.В. – 4 кл., Нижник Т.М., Інюткіна Г.М. – 5 кл., Рогачова Т.О., Інюткіна Н.В., Інюткін О.М. – 6 кл., Лакота Л.Г., Кобець О.В., Панченко Н.В., Коротич А.М. – 7 кл., Мельник Д.Д., Радюк Ю.В. – 8 кл., Заєзжий О.В., Багірян С.І., Багірян Ф. А. – 9 кл., Руснак Л.І., Нечай Т.О. – 10 кл. «Нові» вчителі креативно підійшли до підготовки уроків і зробили їх незабутніми. Сподіваємося, що і діти, і батьки отримали багато яскравих вражень й свіжих емоцій та задоволення від спілкування.

Всім відомо, наскільки важлива співпраця сім’ї та школи. Батьки та вчителі повинні виховували дітей в одному руслі, притримуватись однакових моральних цінностей та норм поведінки. А виробити ці норми найкраще всього, обмінявшись на деякий час ролями. Тому сьогодні, в день місцевого самоврядування, в школі вирішили провести своєрідний експеримент – День батьківського самоврядування. День, коли батьки мали змогу виступити в ролі педагогів, «доторкнутися» до процесу шкільного виховання, відчути на собі всі переваги й недоліки вчительської професії. Звісно, не всі батьки згодилися на таку пропозицію. А ті, хто погодився, самостійно обрали собі шкільні предмети, проконсультувалися з педагогами-наставниками та ретельно підготувалися до уроків. Тож в ролі «нових» вчителів діти побачили своїх мам та татусів: Радюк Ю.М. та Панченко Є.В. – 4 кл., Нижник Т.М., Інюткіна Г.М. – 5 кл., Рогачова Т.О., Інюткіна Н.В., Інюткін О.М. – 6 кл., Лакота Л.Г., Кобець О.В., Панченко Н.В., Коротич А.М. – 7 кл., Мельник Д.Д., Радюк Ю.В. – 8 кл., Заєзжий О.В., Багірян С.І., Багірян Ф. А. – 9 кл., Руснак Л.І., Нечай Т.О. – 10 кл. «Нові» вчителі креативно підійшли до підготовки уроків і зробили їх незабутніми. Сподіваємося, що і діти, і батьки отримали багато яскравих вражень й свіжих емоцій та задоволення від спілкування.

Кiлькiсть переглядiв: 258

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.